Στο Επικοινωνιακό Σχέδιο καθορίζονται λεπτομερώς τα απαραίτητα μέτρα πληροφόρησης και δημοσιότητας για την επικοινωνία του Επιχειρησιακού Προγράμματος.
Η στρατηγική επικοινωνίας του ΕΠ Μακεδονίας-Θράκης αποτελεί το μέσο που υποδεικνύει :
Για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονία-Θράκη 2007-2013 βασικός στόχος είναι η επικοινωνία του οράματος για τη χωρική ενότητα, που είναι «η δημιουργία μιας βιώσιμης, ανταγωνιστικής περιφερειακής οικονομίας με έντονο εξωστρεφη προσανατολισμό και εσωτερική οικονομική, κοινωνική, χωρική και διοικητική συνοχή».